دسترسی به ساپورت آنلاین بوسیله رجیستر کردن دستگاه در سایت EMC Support
وبسایت EMC Online Support دسترسی آنلاین به منابع زیادی مانند کتابچه های راهنمای استوریج ، فعال سازی نرم افزار های لایسنس ، دانلود نرم افزار ها ، ابزار های خودآموز ، مدیریت ایجاد درخواست سرویس SR ، ابزار های شناسایی کارکرد سیستمی و نیز پشتیبانی آنلاین از طریق Live Chat را فراهم می سازد.
وبسایت Online Support این قابلیت را به مشتریان استوریج می دهد تا بتوانند با ثبت دستگاه خود در سایت شرکت EMC از سرویس های گارانتی و پشتیبانی مربوط به محصول خود بهره مند گردند.
به وبسایت http://support.emc.com بروید و بر روی Customer and Partner Register Here کلیک نمایید.
Register کردن اکانت EMC
مراحل مربوط به ثبت نام را دنبال کنید و از پر بودن فیلد های اجباری اطمینان حاصل فرمایید مانند آدرس ایمیل کاری
زمانی که کلیه مراحل ثبت نام به پایان برسد یک ایمیل تاییدیه که حاوی کدی برای نهایی کردن ثبت نام است ارسال می گردد.
این ایمیل همچنین مرحله بعدی کار را نیز به شما نشان می دهد.
Register کردن محصول EMC
برای دریافت سرویس بهتر و سریع تر محصول خود را به آسانی در سایت EMC ثبت بکنید. برای رجیستر کردن سخت افزاری Product ID و یا شماره سریال دستگاه مورد نیاز می باشد و برای رجیستر کردن نرم افزاری Site-ID مورد نیاز می باشد.
شما می توانید در حین نصب و راه اندازی دستگاه ، دستگاه را Register نمایید و یا از طریق ابزار Register آنلاین شرکت EMC از آدرس زیر آن را انجام داد.
Home > Service Center > Product Registration & Licenses
در صورت ثبت شدن موفق محصول ، در منوی کشویی ردیفی ایجاد خواهد شد و یک تیکت با Site-ID و Site Name شما تولید می شود.
Register کردن مشتری برای پذیرش تیکت ها
برای اینکه مشتری بتواند تیکتی برای ساپورت ارسال کند باید دسترسی Authorized Caller و یا Web enabled user داشته باشد.
برای انجام این کار مشتری نیاز دارد تا با EMC ارتباط برقرار کرده و درخواست EService بکند و تاییدیه این درخواست از طرف شرکت EMC معمولا 24 ساعت طول می کشد.
گروه فنی و مهندسی وی سنتر آماده ارائه انواع تجهیزات و خدمات استوریج به مشتریان خود می باشد.
شماره تماس: 88884268