ریستارت کردن Management Service می تواند کلیه مشکلات مربوط به Unisphere UI و نیز تفاوتهای میان اینترفیس UI و CLI را کاملا پاک کرده و مشکل را کاملا حل و فصل می نماید.
ریستارت نمودن Management Service در دستگاه استوریج EMC شامل هیچگونه Downtime و خرابی نمی شود.
این پروسه باید بر روی هر دو استوریج پراسسور Storage Processor انجام شود تا تاثیر لازم را بگذارد.
Web Browser خود را باز نموده و طبق نمونه زیر وارد صفحه مدیریت SP شوید:
https://SP_IP_or_FQDN/setup
نام کاربری و کلمه عبور را که بصورت پیش فرض sysadmin می باشد وارد نمایید.
بر روی دکمه Submit کلیک فرمایید.
صفحه Network Configuration مربوط به SP نشان داده می شود.
بر روی دکمه مربوط به Restart Management Server کلیک می کنیم و در ادامه تاییدیه را انتخاب و بر روی دکمه Submit کلیک می کنیم.
این اقدام باعث قطعی ارتباط با وب Management Server می شود و این قطعی حداکثر تا 10 دقیقه می تواند طول بکشد.
بعد از ریستارت شدن موفق یکی از استوریج پراسسور ها می توانید استوریج پراسسور دومی را نیز ریستارت نمایید.
در صورت بروز هرگونه مشکل بر روی استوریج EMC خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 88884268